vaccination ja precis....

Det var precis det jag tog i går vaccination mot svininfluensan.
Och jag mådde ganska bra igår känndes som om det spännde lite i musklerna.
Och under hela dagen idag har jag också mått ganska skapligt. Har bara haft lite ont i armen.
Men senare på eftermiddagen så började det verka som satan i kroppen och nu har jag fått mig en
liten feber topp. Hoppas bara att jag mår bra tills på lördag när det är fest hemma hos Linda o Ante.För det får man ju inte missa.
Jag vaknade redan kl06:20 imorse och då gick jag upp och började tvätta galen som jag är haha.
Och sen har jag städat o så också. Och på förmiddagen åkte jag mamma och mormor till marieberg på en liten shopping runda det var jätte trevligt att vi alla tre kunde gö något tillsammans. Det är inte varje dag det händer.Och nu tänkte jag krypa ner i min renbäddade säng och bara mysa.
Så jag kanske vaknar pigg o glad imorgon för då ska jag o Petra gå på stan så får man väll se om man hittar något skoj =).
Pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du mår bättre imorgon :) Godnatt o sov gott... dröm om mig ;)

2009-10-29 @ 23:41:33
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0