Måndag och ledig...

Yess det  har jag vart ledig idag också bara min 5:e lediga dag
hur skönt som helst. Men imorgon blir det att gå tillbaka till verkligheten igen.
Kommer jobba i en vecka på raken nu. Hoppas jag kommer överleva denna vecka haha.
På förmiddagen åkte jag och Johanna till marieberg för en liten shopping runda det var mysigt.
Jag köpte inget spec för snart har jag väll shoppat upp hela lönen haha.
Och efter det åkte jag dirket till vårdcentralen för cell provstagning inge vidare kul men det är väll
ett ont måste som allt annat. Men det gick iallafall bra.
Och sen åkte jag dirket hem och började plocka och städa här hemma, det var skönt att få det gjort.
Sen var det bara matlagningen kvar så det fick bli pasta carbonara idag.
Nej nu ska jag gå ut och ta mig en rök och sen blir det att mysa ner sig framför tv:n resten av kvällen
Hoppas alla har haft en bra dag för det har jag haft =).
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0