Jo precis....

Idag skulle jag ju ha min första lugna lediga dag på en vecka.
Men så blev tyvärr inte, vaknade vid 9 tiden och somnade om igen och så vaknade jag av att mamma
ringde och ville prata lite. Och då var det lika bra att gå upp och göra sig lite kaffe.
Och sen ringde jag till mormor och hon var jätte ledsen så då gick jag ner till henne och prata lite och försökte trösta henne. Och några timmar senare åkte vi ner till sjukhuset och var där ett tag och nu har jag precis kommit hem. Hela dagen har bara sprungit iväg med blandade känslor. Usch jag förstår verkligen inte när all smärta ska försvinna när allt ont ska sluta hända mig och min familj.
Jag vet inte om jag orkar känna efter längre hur jag mår lr vad jag igentligen känner!?!?!.
Jag förstår ingenting...........................
Jag ber till gud varje dag att jag någon morgon ska vakna upp och känna att jag mår bra och att min familj mår bra. Att få vakna med ett leende på läpparna det känns väldigt långt borta just nu!.
Att få känna lycka vad är det!?!?!.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var ju verkligen en otursdag! :(

Hoppas att allt snart kan ordna upp sig och

i allafall bli någorlunda bra. Puss

2009-11-10 @ 00:04:40
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0