Halloween.......

God morgon gott folk....
Ja i går var jag på halloween fest hemma hos Linda och Ante.
Och jag tycker att det är så j*vla snällt av dom för att dom både lägger ner tid och
pengar för att vi alla ska träffas på halloween och festa och ha det kul tillsammans.
Men nej då finns det vissa som springer ut på krogen och förstör stämmningen för alla.
Hur tänker man då!?!?!?!.....
Man kan FFAAAAANNN gå ut på krogen när som helst, men nej då måste dom göra det då också.
Det är hemskt snällt gjort. Och så dessutom säger jag bara att man ska faaan aldrig lita på någon till 100%. I förrgår erbjuder jag MIN så kallade `Vän`, `Kompis` kalla det för vad du vill för jag vet inte vad jag ska kalla detta. Henne både hem och husrum när människan inte har någonstans att bo. Jag välkomnar henne med öppna armar och säger ja det är klart att du får bo hos mig.
Men sen dagen efter vänder hon mig ryggen och skiter fullständigt i mig...Vad är det för människa?!?. Nej tack sådana männniskor vill jag inte ha i mitt liv.
Tack och lov för att jag har dom vännerna jag har. Det är dom finnaste vännerna man kan ha.
Ni finns alltid där för mig och skulle aldrig kunna göra en sån sak.
Och dej jag pratar om du vet vem du är du borde tänka dig för vilka du HAR och inte har precis
som jag sa till dig. Det är inte bara du som har känslor det finns andra som har det också!!!!.
Så tänk dig för innan du har förlorat alla i din omgivning man kan inte hålla på så som du gör!!!!!!!!!!!!.


Tack Linda och Ante för att ni både har lagt ner tid och pengar för att ordna festen för oss!!.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Så jävla rätt! :) roligt hade vi iallafall haha... helt galet pusss

2009-11-01 @ 12:46:14
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Rosie

Bra sakt soffan, är glad för att vi närmaste har varandra. Kul hade vi faaaaan :D PÖssss

2009-11-01 @ 13:26:06
Postat av: Elvedina

Älskar dig! jag ringer dig senare idag! puss

2009-11-01 @ 14:58:13
Postat av: linda

Bra sagt :) Tack för att ni kom!! Vi hade väl kul ett tag i alla fall :D Hade kanske varit roligare ifall vissa inte kom :)

Pussiluss

2009-11-02 @ 14:27:21
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0