Äntligen är denna arbetsvecka över...Grattis pappa på farsdag =)

Ja fy faan nu är äntligen denna långa arbetsvecka över.
Jag har jobbat sen i början av förra veckan och har inte vart ledig en enda dag det tar på krafterna.
Men imorgon är jag äntligen LEDIG :D. Då ska jag verkligen sova ut och den människa som vågar ringa och väcka mig den stryper jag hehe.
Och jaa vad har jag mer pysslat med en att bara ha jobbat. I fredags var vi hoppas mamma o pappa och tog några öl men var hemma ganska tidigt det var rätt skönt. För sen skulle man ju orka jobba hela kvällen också. Och Lördagen jobbade jag nästan bara men bara nästan haha......
Och på dagen idag har jag också jobbat men när jag slutade åkte vi hem till mamma och pappa eftersom det är fars dag idag. Grattis pappa på farsdag hoppas att du har haft en jätte bra dag =). Och dom hade lagat jätte god mat till oss när vi kom. Så det passade ju bra när man har jobbat hela dagen och sen få maten serverad på bordet ;). Och nu sittter jag här och halv sover känns det som. Men det blir väll att kolla lite film senare..

Hoppas alla har haft en bra helg
Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Malin

har haft en super helg , i morgon börjar min arbetsvecka :D kram

2009-11-08 @ 20:45:21
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0