Sluta Röka!!!

Helloo!!
Nu har jag ju inte skrivit på ett tag igen. Jag är en sådan latmask men men =).
Då har man gett sig in på att försöka sluta röka nu.......!!!!!!!
Det var ett rent ¨måste för min del, förra veckan tappade jag rösten och inte kunde andas.
Så det var bara för lilla soffan att bege sig till farbror doktorn och få lite medicin.
Och han tyckte ju inte om att jag rökte pga att jag har både astma och kraftiga allergier.
Så idag har jag varit rökfri i 5 dagar *stolt*.....
Det är ett rent helvete att sluta med rökat fy fan vilken abstintens man kan få det är helt sjukt.
Men jag kommer/måste klara det.
Så nu sitter jag här med mitt äckliga morgon kaffe som inte alls smakar som det ska.
Det är inte lika gott utan den där morgon ciggen ;).
Idag är jag igentligen ledig, men har möte på jobbet kl 13-16 som jag måste gå på. 
innan mötet ska jag fotograferas på jobbet för att vi ska få legitimationer.
Så får jag se efter det vad jag ska hitta på =).
Hoppas allt är bra med alla.........
Puss & Kram Soffan.




Kommentarer
Postat av: LillAlexx

äntligen lite uppdatering! Men hurru tycker du ska lägga till lite bilder i dina inlägg :D

duktig flikka som slutat röka ;) :D <3

2009-05-07 @ 11:31:21
URL: http://lillalex.blogg.se/
Postat av: LillAlexx

ja men du har ju mobilen du kan ta lite vardagsblder med;D sen har du väl gamla bilder på datorn :D ? behöver ju itne vara nya kort ;) höh.. när fyller du :O ? <3

2009-05-07 @ 12:24:51
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0