Fredag!

Fredag den bästa dagen för dom flesta som har jobbat och slitit hela veckan.
Och får gå hem på helg.Hur underbart som helst.
Men som i mitt fall är det ju inte så, jag ska jobba hela kvällen och helgen.
Det är så när man jobbar inom vården. Då är det bara att gilla läget.
Men vi på mitt jobb som brukar jobba fredag kväll brukar lyxa till det med  lite pizza osv =).
Det tycker vi att vi är värda när vi sliter så på en fredag kväll haha.
Så nu har jag precis legat i mitt sköna bad och simmat lite med ankorna.
Och så har jag pratat med Petra i typ en timme som vi oftast också gör på morgonen.
Lite morgon rapport om vad som händer och sker haha. Petra ska också jobba hela helgen,
så jag behöver ju inte känna mig ensam om att jobba hihih.
Och så är jag ju då inne på min 6:e Rökfria dag Så stolt jag är över mig själv Wieee.......
Morgonen är den jobbigaste tiden på dagen att försöka få att gå lite snabbare för att man är så
sjukt röksugen. Men det har ju gått bra hitills så då ska det ju gå lika bra framöver.
Nej nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska iväg till jobbet!.
Men Jag får hoppas att alla får en underbar fredag.
PusseliPuss Soffan.


Kommentarer
Postat av: LillAlexx

Stackars sofie som inte får partajja ikväll :P haha..

hejja sofie! du är så duktig som itne röker :D<3

2009-05-08 @ 12:30:35
URL: http://lillalex.blogg.se/
Postat av: LillAlexx

haha vassegoo :D klart du måste få lite pepp juu :D

hehe det som händer imorrn får du veta imorrn ;) kolla bloggen :) <3

2009-05-08 @ 16:10:33
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0