Du är så värdefull!

Du är så värdefull


Var du än och var du
än befinner dig
så finns jag alltid där för dig,
Jag vakar över dig s
om gud över jorden
förklara mina känslor
genom dom här orden

Dagarna kommer
och dagarna går
jag älskar bara dig
och jag hoppas du förstår
de finns en dröm du och jag lever
i den när du ser på mig
då stannar tiden

Tusen diamanter finner jag
i dina ögon
alla mysiga stunder
i livet de är du
som gör dom,
älskvärda stunder
när jag se dig le
och skratta utan dig
skulle jag vara borttappad

Min ögonsten och livets diamant
du är min de kan inte vara sant
som en ängel ifrån himlen
förtrollade du mig
och jag lovar dig
jag kommer aldrig såra dig,
du är de bästa som ha hänt mig

Prinsen i mitt
och jag älskar dom stunder
när jag har dig här
bredvid att smeka
ditt hår och nudda dina läppar
utan tvekan är du den perfekta
du och jag för evigt
de ska alltid vara
så vi behöver bara bry oss,
bara bry oss om oss två,
du och jag gott
kärleken är sann djupast
i mitt hjärta
där finns ditt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0