Då har man jobbat klart....

Thudeluuu....
Då var den här jobb dagen avklarad, så underbart skönt =).
Jag har precis kommit hem från jobbet och ska ta det lugnt en stund.
Och lite senare bär det av till sommarstugan där vi ska grilla och ta oss några kalla öl.
Umgås lite med familjen och älsklingen det är alltid mysigt :D.
Och nu är det en hel vecka sedan jag slutade röka. Det går verkligen över förväntan.
Jag är fan i mej jätte duktig hehe...........
Hoppas alla får en jätte bra eftermiddag och kväll, för det ska jag ha =).
Puss o Kraam Soffan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du, så du tog dig några kalla din jäkel :P

är det klart i stugan nu?

Puss

2009-05-11 @ 14:47:53
Postat av: Petra

Jaså du, så du tog dig några kalla din jäkel :P

Är det klart i stugan nu?

Puss

2009-05-11 @ 14:49:22
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: LillAlexx

dålig uppdatering nu sofie!!!

2009-05-20 @ 12:09:05
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0