Torsdag......

Joo som sagt lite uppdatering, jag har varken haft lust eller ork till att uppdatera tyvärr.
Jag började min vecka och min första så kallade ``arbetsdag`` med att sjukskriva mig från jobbet``.
Det händer en hel del runt mig just nu som jag känner att jag inte riktigt orkar med.
Annars i veckan har jag varit på bilskolan och kört över gammla trafikregler osv ganska tråkigt faktist
men endå har jag haft lite roligt där om jag tänker efter.....
Joo och vad har Soffan gjort idag då?!?!....JOOOO hon har varit på bilskolan för ovanlighetens skull,
och sedan har jag städat och tvättat det gammla vanliga tråkiga som man bara måste göra.
Jag hoppas verkligen att jag vaknar upp till en bättre dag imorgon men det återstår att se.
Nej nu ska jag gå och kolla på den där sur burken och se om han har något bra tv program att erbjuda mig =).
Hoppas alla har haft en toppen daag..
Pusss på er alla//SoFFaN.

Kommentarer
Postat av: Petra

kul med uppdatering :)

kommer du på lördag? skulle vara super skoj!

KOM IGEN! hihih

2009-01-23 @ 00:55:06
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0