Söndag.....

När jag vaknade imorse hoppades jag på att få må lite bättre en vad jag gjorde igår.
Men inte gjorde jag det. Så jag gick upp och drack mitt morgon kaffe som jag alltid gör =).
Och så sprang jag runt i morgon rocken mer en halva dagen vilket jag aldrig gör annars.
Men det var jätte skönt att bara få ta det lugnt....
Det blev en kort sväng till mamma o pappa också men vi var lika fort hemma igen
Så med andra ord har jag inte gjort så mkt idag, jag har bara sovit och sprungit runt i min morgon rock =).
 Får hoppas på en bättre dag imorgon, när man ska till bilskolan och så ska man ju jobba och allt också.
Vill verkligen inte få en karens dag till den här månaden det är fan svin dyrt att vara hemma från jobbet.
Man sjukskriver sig ju inte i första taget bara om man är döende lr något hahaha......
Nej nu ska jag krya ner i sängen igen
Puss & Kram...Soffan.


Kommentarer
Postat av: LillAlexx

Men det gick ju bra för geten idag att köra iaf ;D hahaha!

Är du lite friskare nu? KRAM!

2009-01-26 @ 14:00:28
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0