Nu är det helg =)

Idag har jag varit på marieberg en sväng med familjen, jag sprang runt i varenda affär med mamma.
Hon var helt galen idag hehe hon skulle in överallt och kolla =).
Sedan var det dags för mat frågan vad vi skulle käka, och ingen av oss var överens om vad vi skulle käka.
Så det blev till att laga tre olika maträtter hahaha.
På eftermiddagen började jag känna att jag inte mådde allt för bra har jätte ont i halsen. Och sedan slog det ju
aldrig vet att man skulle få sig en feber topp så här på kvällen.
Nu sitter jag hos mina föräldrar och tycker allmänt synd om mig själv vill inte vara sjuk juuhhh...
Men mamma tar hand om mej =), och vi ska kolla på en bra film nu mys mys.
Jag får hoppas att alla har haft en jätte bra lördag.
Pussar på er //SoFFaN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0