Godmorgon =)

Godmorgon på er gott folk =)
Nu är man uppe och vaken så här tidigt på morgonen som alla andra dagar.
Man får aldrig sova ut alltid är det något man måste uträtta innan man börjar jobba :P.
Men men jag känner mig pigg o glad idag kanse för att det är löning idag hahaha.
Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe som alltid haha.
sen har jag ett par saker att utträtta nu på förmiddagen sedan är det jobbet som kallar.
Så får vi se vad dagen mer har att bjuda på för festligheter.
Hoppas alla får en super dag.
Pyss & kram ses på stan!
SoFFaN.



Kommentarer
Postat av: Ääälex ;D

Hehe okej vad bra :D

Jag vet inte riktigt, är på 7 typ tror jag. jag skulle läsa kapitel 7 & 8 i boken tills nästa gång sa hon iaf. har tränat på backa runt gathörn och sånt. Hoppas bara jag får körkortet innan april för då måste man ju gå den där drog & alkohol grejen som kommer då :S så jag får köra stenhårt med teorin snart. är så slö bara :/ :P skönt för dig du har ju klarat teorin redan xD och snart uppkörningen antar jag ;) hehe

ha det bääst :D kraaaam!

2009-01-27 @ 10:44:39
URL: http://lillalex.blogg.se/
Postat av: Elvedina

Miss U babe*

2009-01-28 @ 12:02:08
Postat av: LillAlexx

NU har du fått lite uppdatering haha ;)

DIG GET :D<3



2009-01-28 @ 12:02:52
URL: http://lillalex.blogg.se/
Postat av: alex

DIN GET mena jag ju såklart men tror du fatta hahah ;)<3

2009-01-28 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0