Det är redan kväll!!!

Det har varit väldigt dåligt med uppdatering från min sida inte bra...
jag får ta och skärpa till mig..=)
Kan iallafall börja med att i måndags gjorde jag halkan och det gick jätte bra.
Det var sååå sjukt roligt, mkt roligare en jag hade förväntat mig så nu har jag bara uppkörningen kvar
så kanske jag har det efterlängtade körkortet snart :D.
Dom andra dagarna i veckan har jag bara jobbat och sovit i princip.
Har inte orkat så mkt annat jag jobbar mer en 1 vecka på raken nu. Är inne på min värsta period på mitt schema.
Men jobba måste man ju tyvärr göra.
Idag har jag också jobbat som sagt, och bakat en god äppelpaj som står i ugnen nu så jag kanske håller mig snäll
till veckan är slut, börjar bli måttligt trött på att jobba :P.
Just nu längtar jag bara till sommaren jag är så trött på den här mörka års tiden.
Man känner sig så mycket piggare på sommaren och då glider man bara på en räkmacka känns det som hahaha.....
Nej nu ska jag gå och titta till min lilla paj i ugnen och se till att skriva lite mer här.
Ha det braa alla GodNatt
Pussar//SoFFan.

Kommentarer
Postat av: rosie

ahahaha rolig bild hurru du du.... Räknar med dig i helgen apa.... annars blir jag ledsen... vi måste gå ut alla.. de e ju så roligt och så sällan vi gör det.. puss på dig:D

2009-01-18 @ 19:47:00
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: Elvedina

Dax att uppdatera vaaaa...=)

2009-01-19 @ 19:12:43
Postat av: Rosie

men hurru du du.. nu får du allt ta o skriva lite hihih puss

2009-01-20 @ 16:21:19
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: Petra

UPPDATERING tack! ;)

2009-01-20 @ 23:02:28
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Palleri

Stolt bror :P







FYLLE SYRRAN:P

2009-01-22 @ 20:22:20
Postat av: Mamsingen

Halloooo skärpning på uppdateringen,,,det är fredag idag!!!! pööösss på dig

2009-01-23 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0