Söndag och 3:e advent =)

Nu är det inte långt kvar till Julafton och nyår hihi =).
Igår hade jag en jätte trevlig kväll Petra kom hit vid 19 tiden så satt vi här och förfestade fram till 23. Och sedan åkte vi upp på stan. Och vi hade bestämmt oss för att vi skulle försöka komma in på Ritz och eftersom vi inte har åldern riktigt inne så reskerade vi ju att inte komma in. Alla har så delade meningar om man kommer in på Ritz även fast man inte har åldern inne lr om man inte kommer in?!.Hur som helst åkte vi upp ditt och stallde oss i den JÄTTTTEEE långa kön haha. Jag höll på o svimma när vi kom ditt men kön gick ganska snabbt som tur var =). Och vi båda kom in hihi. Och vi hade jätte roligt där inne vi drack en massa bla champanie och shottar haha jag tror att vi blandade allt vi kunde blanda. Vi drack öl,vin,champanie och shottar :P..Inte konstigt att man mår som man gör idag =(. Och här bjuder jag på lite kort från går dagen.
Hoppas alla har och har haft en trevlig 3:e advent....
Puss o kram














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0