Redan 2:a advent

Ja tiden bara springer i väg man hinner knappt med.
Jag har jobbat hela helgen men endå har jag hunnit med lite äventyr i helgen hehe.
I fredas var jag ute på krogen en snabb men intensiv runda haha.
Det var inte så mkt folk ute i fredas så det var väll inte så kul. Men det är sånt som händer.
Men jag ska inte klaga. Och i lördags morse när jag vaknade så var jag i koma var så trött och hade ont överallt. För att jag flög av cykel j*veln och slog i knät och fick styret i bröstet. Så jag har ett blått bröst och ett blå slaget knä för tillfället. Klantiga jag, ja som aldrig brukar cykla men skulle leka duktig på fredags morgon och göra det.
Så jobbade jag hela lördags kvällen och igår på dagen.
Idag har jag vart ledig och tagit det lugnt men endå hunnit med en del saker här hemma städningen bla.Och självklart en runda till Marieberg haha och Petra vill att jag kommer till henne vid 22 tiden och tar en fika med henne och Rosie men vi får väll se hur trött jag är sen när hon har slutat.
Puss o kram




Ett litet kort på mig och min nya frilla =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0