Måndag igen.....

Måndagar är så tråkiga av någon anledning haha men jag är ju oftast ledig på måndagar
så jag ska väll inte klaga.Idag vaknade jag vid 10 tiden och gick upp och badade och drack mitt morgon kaffe. Gjorde mig helt klar på en gång för jag skulle hem till mamma på fika innan jag skulle på läkar besök på Neurologen lr hur det stavas. Och jag tog med mig mamma som fick hålla mig i handen hihi Tack mamma för att du följde med. Läkar besöket tog väll en timme och det läkaren kom fram till var att hon ville skicka mig på en magnetkameraröntgen för och se om jag har plack på hjärnan lr om det finns något annat fel. Anledningen till detta är för att jag har problem med domningar i V ben osv. Och om dom hittar något på röntgen kommer dom ev ta ryggmärgsprover efter detta. Men måste först på röntgen så vi får väll se vad det visar. Bara att vänta på kallelsen.
Efter sjukhusbesöket så åkte jag o mamma ut till marieberg en sväng och jag måste säga att min mor har blivit hemskt duktig på o shoppa haha :P. Och nu på eftermiddagen/kvällen har jag suttit och slagit in lite julklappar *mys*. Morgondagen lär bestå av att endast jobba kan ja tro men det återsår att se vad jag orkar göra efter jobbet.
Hoppas alla har haft en bra måndag.
Tack för mig puss heej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0