Hmm så här började min morgon....

Jag sitter och pratar med mormor i hem telefonen. och går ut och röker kommer in igen och börjar fundera över vart fan hemtelefonen är!?!?. Och jag börjar leta o leta känner i fickorna men den finns inte där heller?.konstigt för jag pratar ju i hemtelefon haha jag är fan knäpp..
Jag hoppas inte att dagen kommer fortsätta så här för mig.Men det brukar kunna strula till sig bra för mig när det väl har börjat haha.Det är ju mina stackars jobbarkompisar som får dras med mig hela kvällen.
Men sån här är jag och det är bara att ta mig för den jag är =).
Annars mår jag bra och livet rullar framåt.
Jag önskar alla en riktigt bra onsdag.
Pusselipuss........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0