Fortsättningen......

Fortsättningen av min eftermiddag och kväll som inte är slut ännu!!
Jag kommer till jobbet och har det super lugnt på eftermiddagen.
Vid 15 tiden kommer sjuksköterskorna in till oss för att rapportera över
till oss personal som ska jobba ikväll. Och delar ut **** till oss för att vi i våran
tur ska dela ut det. Jag tog i mot det jag skulle ha och tänkte att jag skulle gå ut och börja jobba. Jag kommer hem till en brukare och ska ha med mig ett papper som ssk ska ha. Så jag går in till dom för att lämna pappret och sedan säger jag till ssk att jaa kan ta imot  papprena jag ska ha med mig??.....Och ssk tittar på mig lite konstigt och säger men Sofie du har ju redan fått allt vad du ska ha!!!!!!Jaja sjuksköterskorna fick sig ett gott skratt iallfall och jag höll på och skämmas ihjäl.....Jag är så otorligt förvirrad men endå tycker jag inte att jag har så mkt skit i huvudet som gör att jag är så här.
Ha en bra kväll allihopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0