En trött Soffan......

Godmorgon jag har precis vaknat och jag har sovit hela 10 timmar haha...
Igår eftermiddags så åkte vi iväg och tog gris sprutan. Och jag skulle tydligen ha
två sprutor för att jag är i riskgruppen. Så jag deckade redan kl 10 igår kväll haha då är man
trött. Jag får nästan skämmas för att jag somna så tidigt. Och jag vaknade kl 02:30 inatt av att min väckar klocka gick på fattade noll haha. Och då hade jag så ont i armen det gick lite trögt att somna om. För att jag va pigg då jag hade ju sovit så många timmar.
Jag får väll se vad dagen och kvällen har att bjuda på. Jag har ingenting in planerat ännu men det kan ändra sig fort :P.
Ha en bra Lördag gott folk.
Puss o Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0